Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Moc pěkně jste to napsala.Tak ať to všechno jde.

1 0
možnosti
Foto

dekuji vam diky maniodepresi se toho da prave hodne stihnout :D

0 0
možnosti
Foto

Role milenky po čase bolí jako předčasně stržená náplast. Ale když ona někdy tak sladce chutná, že za ten flastr snad i stojí:-)

3 0
možnosti
Foto

nekdy ano dokud ji nedojde ze bude vzdy na druhe koleji

2 0
možnosti
Foto

R^ R^za odvahu a výdrž při které zvládáte "bojovat" na více frontách. Nezasloužila byste si víc než být "jen" milenka? Já vím..., kde vzít a nekrást.:-P

5 0
možnosti
Foto

presne jste to tak vystihla. Kde vzit a nekrast ?

2 0
možnosti
Foto

R^Uf, Martino, drzte se a hlavne nezapominejte myslet taky na sebe:-)

2 0
možnosti
Foto

drzim jde to ale dre to ;-D diky a hezky denV

1 0
možnosti
PL

Žijete rychle. Jako lasička. A moc hezky fotíte.R^

1 0
možnosti
Foto

dekuji dekuji !! Preji krasny den 'V

0 0
možnosti
SN

:-) Víte, že se mi Váš článek moc líbí! Obdivuji Vás! Já sice stojím na té druhé straně, jsem už opravdu stár, ale ....bylo to nádherné. Testosteron se mnou lomcoval, ale....milenecký vztah, velmi tajný,(jak jsem říkal, (nesmí si o tom povídat celá vesnice), adrenalin.! Hlavně....neubližovat druhému, v mém případě partnerce. Je to oživení a jak říkám....utužuje to manželství. Nevěrník...v mém případě, (má pocit viny), a tak to pak vrací manželce zvýšenou pozorností, čili....obrací se to v dobré!

Ale.........je to nemorální a hnusné! R^R^R^V

3 0
možnosti
Foto

My jsme nastesti s velkeho mesta na jihu Moravy, tak to jsem moc rada ze to vidite stejne jako ja ano je to hnusne ale my to mame jako kamaradstvi a spojuje nas hlavne foceni :P

2 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 14,91
  • Průměrná čtenost 606x
Sbírám  kytky  a chlapy :-))) https://www.facebook.com/martina.pazourova

 

Miluji češtinu a její slovní podoby. Ráda píši fejetony, o čemkoliv a nejen do šuplíku.Tvořím fotoblogy a koláže z fotek, náměty leží doslova na zemi.Moc ráda fotím a pěstuji květiny, zejména růže- to je můj život :-)

https://www.facebook.com/martina.pazourova

Fytotechnička,  pokladní i makléřka, pojišťovací agentka  vášnivá fotografka a  nákupčí banerové i nebanerové reklamy, která ráda  píše.O čemkoliv.

Vytrvalá hráčka na nervy, nezávislá  GLOSÁTORKA,    nyní BLOGERKA ve volném čase - v životě velmi vnímavá pozorovatelka ..ovšem nejvíce  zarytá zahradnice a bylinkářka .Muže vnímám jako osobnost, mám ráda inteligentní humor pana Šmoldase, pořad NA STOJÁKA- pana Tomeše.   Musíte mě číst mezi řádky..Přátele se neměří kvantitou, ale kvalitou. Jak to říkala ta  babička  ve známé pohádce Sůl nad zlato:  

Já jsem všudezdejší :)

 

Seznam rubrik