Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Do Brna to mám bohužel daleko, tak se alespoň pokochám krásnýma fotkama! R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

MOC MOC DIKY potesila jste me, foceni je muj veliky konicek, co konicek, kun!V

1 0
možnosti

Na kolejích na kraví hoře jsem bydlel.Bylo tam krásně i když dřevěné baráky umožňovali slyšet kdo vedle má divočejší dívčí návštěvu. Kromě jiného tam sídlila vojenská katedra a z té je můj nejhlubší zážitek. Bylo za pět minut do odjezdu na závěrečné cvičení, asi 300 katedristů stálo nastoupeno a před odjezdem musela proběhnout lékařská prohlídka. Byl jsem přesvědčený, že tento problém není armáda schopna vyřešit. Mýlil jsem se. Lékař stál u nějakého bílého stolku, zazněl povel "vpravo bok poklusem klus" proběhli jsme kolem stolku, kdo měl nějaké potíže tak je měl zavolat. Všichni jsme prohlídkou prošli a jsem asi úchylný protože s porozuměním vzpomínám na pplk Elgra, pplk Sabó atd. Jeden z východu, druhý ze západu. Byli to fronťáci a těch si vážím.

1 0
možnosti
Foto

dobry den docela si tu prohlidku dokazu i predstavit :D Mame obvodaka lekare, ktery mel praxi ve Vojenske nemocnici a a s maminkou po tezkem uraze se opravdu neparal, Nicmene jeho povely zabraly a mamka zase chodi jak driv /skoro/;-D

0 0
možnosti

Jejda, to je krasaR^ Na Kravi Hore sem byl naposledy pres 56 lety, tenkrat to tam vypadalo jinak. Mam dojem, ale mozna se mylim, moje leta moji mozkovnu nekdu uspesne sabotuji, ze tam tenkrat byly studentske koleje. V polovine zari pri sve ceste do CR do mimo jine do Brna zavitam, tak se mozna na Kravskou Horu vyrazim podivat, i kdyz to s temi kvety v te doby uz nebude asi tak slavne.

1 0
možnosti
Foto

sezona je cerven az srpen oni to tam udrzuji jak se da i v tech vedrech ale je to opravdu zazitek :P

0 0
možnosti

Pěšky je to lepší.

1 0
možnosti

kazda zahrada je raj...ale makat na ni je sem tam otrocina....mam to pod voknama a VELKY...

hezkej vikend preju

1 1
možnosti
Foto

ja vim Marku, taky mame doma sice jen malou ale i tak se tam clovek namaka posilka zadarmo :P Preji hezky den!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS