Jak mě ne-napálili aneb Kdo nemá v hlavě,….znáte to:-)

13. 02. 2018 5:34:02
Od dvaceti let fotím, tedy snažím se o to, vystřídala jsem už různé typy foťáků, od ruských analogů na kinofilmy, přes mobily, coby nástroje focení pro shnilotiny jako jsem já, až po digitál. Ten největší špek na mě ještě čeká.

foto archiv autorky

article_photo

A to je polaroid. Pardon, dva Polaroidy. Vlastně na jeden jsem zapomněla, takže tři.

Po delším zvažování všech pro a proti, jsem se odhodlala ke koupi zrcadlovky Nikon D 70. Samo že použité, z Aukra. Tak trošku sázka do loterie a týdenní hra nervů. V hlavě se mi honily otázky typu: Přijde? Když přijde, tak v pořádku? Nebude rozbité zrcátko? Pokud nebude rozbité zrcátko, bude tam k tomu i návod? Otázky se vyřešily během pěti minut po rozbalení balíku. Foťák přišel v super stavu.

Potřeboval však naformátovat, s čímž si hravě poradila moje dobrá kamarádka, která vlastní přístroj o třídu vyšší. Rok makal jako šroub, až jednoho krásného podzimního dne, zrovna když jsem byla v tom nejlepším fotícím rauši, fotit přestal.

Zničeho nic, aniž by předem něco ohlásil. Ani se mě ten lajdák kluk fotografickej Nikon D 70 nezeptal. Pravda, šestisetstránkový návod jsem byla za ten rok líná prostudovat, takže jsem opravdu netušila, v čem by mohl být sebemenší zakopaný pes. Navíc po mě chce ten drzoun ještě formátování!

Po půldenním vulgárním nadávání a bezmoci , telefonování do servisu , i když určení příčiny závady po mobilu asi nebylo to pravé ořechové,/ škoda, že věštci foťáky neopravují/, jsem moudře usoudila, že víc hlav víc ví a našla jsem si nejbližší prodejnu foto-potřeb s tím, že si koupím novou kartu.

Protože všichni kamarádi profi fotografové mě přesvědčili, že opravdu nutně potřebuji tzv. rychlou kartu,a já svým kamarádům věřím./bohužel/.

Že to byla největší chyba v zoufalství, mi došlo později. Zrcadlo beru pro sichr sebou. Obsluhuje mě mladá slečna, která zřejmě asi ani netuší, k čemu foťák slouží. Možná že ani netuší, kde prodává. Ještě jí to snad budu vysvětlovat já nebo co. Jen opakuje jak cvičená opička po mě, že to asi bude kartou . Odbornice na slovo vzatá- spíš jinými slovy nemehlo se mi snaží vysvětlit, že mám foťák už zastaralý a že to naformátovat nejde. A že to neumí. Jdou na mě mdloby.

Kde nic není, ani smrt nebere. Volá tedy vedoucí, o které si myslím, že už bude vědět, odbornice na slovo vzatá, když zde pracuje, jak se fotí se zrcadlem a jak se formátuje. Anebo to jen předstírá? Ale musím uznat snahu, i když ve výsledku vyjde nastejno, opět nic, sice udělá dva snímky, aby se neřeklo, ale nejde to naformátovat ani stáhnout fotky do pc. Prý jedině opravna a že hned o jedné ví, že jsou to její známí.

Dolezu tedy celá naštvaná a s pohledem spráskaného psa do místa spásy a naděje. Zde jsou již zřejmě na takové blbce, jako já nachystaní, ochotně mě přesvědčuji že ten můj foťák je starý jak první světová a že patří do šrotu, jen diagnostika bude stát 600-1200 a ze to staré foťáky dělají, že mají zaprášené čidlo, tudíž nevidí kartu atd. atd, zbytek už raději neslyším, pokud jsem prve neměla infarkt, teď už mě asi nemine.

Mladíci dodávají, že se mi na na ten starý krám rádi podívají, že to potřebuje jako sůl.

S krvácejícím srdcem jim Nikouška nechávám . Odcházím s pohledem vraha a slovy Pokazili jste mi celý den!!

article_photo

foto archiv blogerky

Doma sednu k pc a něco mi tu nesedí. Stále mi totiž vrtá hlavou, proč minutu předtím foták fotil a pak už ani snímeček. Prohledávám diskuse a návod až do jedné ráno a ejhle najednou získám tolik cenných informací, jak za celý rok. Dobře mi tak.

Ještě mě napadne spásná myšlenka, ale tu hned zavrhuji. že by to mohlo být vybitou baterkou. Ne, tomu nevěřím, přece by mě na to v servisu upozornili.TAKOVÁ KRAVINA.

Ne opravdu, že by až tak a mě chtěli rejžovat? Rozhoduji se rychle. Ráno v osm jsem na značkách v opravně a beru fotáček zpět. Naštěstí zachraňuji dvanáct stovek, o které mě ti darmožrouti a vyčuránci chtěli připravit. Já vám dám diagnostiku, vy paskřivci :-) At žije instinkt.

Přijdu domů , foták hodím na nabíječku a trpělivě čekám. Spásné červené světýlko už nebliká. Nedočkavě vložím baterku a co myslíte? Mé podezření se potvrdilo, Opět slyším ten lahodný zvuk, zní mi jako rajská hudba, ono známé :cvak cvak cvak :-)

Jo, holt, kdo nemá v hlavě:-)

z

Autor: Martina Pazourová | úterý 13.2.2018 5:34 | karma článku: 12.22 | přečteno: 466x

Další články blogera

Martina Pazourová

Po dešti......

Nenapadá mě nic jiného, než text písně paní Judity Čeřovské.Foto Nikon D 70. Jo, a dalo to docela fušku :-)

25.3.2024 v 23:00 | Karma článku: 12.39 | Přečteno: 210 | Diskuse

Martina Pazourová

Střípky z bleduliště

Bledule mám doma asi tak tři. Z původních šesti, které mi přes zimu zredukoval krtek.Proto jsem byla v bledulišti na vysočině jak Alenka v říši divů. Letos už potřetí, tentokrát po vydatném týdenním dešti, kdy jsem si otestovala

22.3.2024 v 22:25 | Karma článku: 14.66 | Přečteno: 232 | Diskuse

Martina Pazourová

Fialoví chlupáčci

Tak jsem se tam konečně po roce, který nebyl jednoduchý a tudíž málo času, dostala. Jsem za to moc vděčná, protože cestou jsem potkala i moc prima paní, se kterou jsme si parádně popovídaly.V kombinaci s fialovými květy prima den

21.3.2024 v 20:00 | Karma článku: 19.04 | Přečteno: 419 | Diskuse

Martina Pazourová

Když je focení zábava

Potřebujete k tomu jen tři věci : Dobrou náladu, pokud možno zajímavé prostředí a hezčí exteriér než je moře /a samozřejmě naše louky a lesy/ neznám, fotogenickou modelku a v neposlední řadě kvalitní foťák, pak už to jde samo.

31.7.2023 v 19:25 | Karma článku: 10.21 | Přečteno: 287 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 0 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 14.56 | Přečteno: 274 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.52 | Přečteno: 476 | Diskuse
Počet článků 194 Celková karma 15.36 Průměrná čtenost 601

Sbírám  kytky  a chlapy :-))) https://www.facebook.com/martina.pazourova

 

Miluji češtinu a její slovní podoby. Ráda píši fejetony, o čemkoliv a nejen do šuplíku.Tvořím fotoblogy a koláže z fotek, náměty leží doslova na zemi.Moc ráda fotím a pěstuji květiny, zejména růže- to je můj život :-)

https://www.facebook.com/martina.pazourova

Fytotechnička,  pokladní i makléřka, pojišťovací agentka  vášnivá fotografka a  nákupčí banerové i nebanerové reklamy, která ráda  píše.O čemkoliv.

Vytrvalá hráčka na nervy, nezávislá  GLOSÁTORKA,    nyní BLOGERKA ve volném čase - v životě velmi vnímavá pozorovatelka ..ovšem nejvíce  zarytá zahradnice a bylinkářka .Muže vnímám jako osobnost, mám ráda inteligentní humor pana Šmoldase, pořad NA STOJÁKA- pana Tomeše.   Musíte mě číst mezi řádky..Přátele se neměří kvantitou, ale kvalitou. Jak to říkala ta  babička  ve známé pohádce Sůl nad zlato:  

Já jsem všudezdejší :)

 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...