Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Milenkou proti své vůli ?! Aneb co dělá milenka zadaného muže v létě?

Jsem milenka. Už dlouho. Řádově řadu let. A vypadá to, že ještě hodně dlouho budu. Možná s mým humorem a nadsázkou až do důchodu. Jsou to jediné dvě moje tajné zbraně, které platí na chlapy.A jsou silné, takže si připadám jak

Kalašnikov v šatech.

Post milenky skýtá jisté výhody, i nevýhod-y viz můj předvalentýnský blog.https://martinapazourova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=649430

Samozřejmě u mě převládají výhody, protože čas je drahý a dávno bych se na to vykašlala.

Jsem milenkou. Akorát letos jsem si toho- LETOS- ještě moc nevšimla.

 Léta funguji jako bavič. Tak jsem si řekla, ať se projednou role obrátí a někdo zase na oplátku baví mě. Moje motto pro tento rok zní : PROSTĚ SE BAV./

Popravdě, jediný kdo se tu baví, je ten nahoře.

Od jara moje maminka prodělala hodně vážný úraz  a pak už jsem se vlastně  v té  zábavě  opravdu nezastavila. Unavená, nevyspaná, ploužící se zoombie a dokonce spící vestoje-usinala jsem za chůze-  a fungující  doslova na baterky, která ovšem zapomněla, kde má nabíječku.

Chobotnice z třetího patra  v ženském podání, která by potřebovala asi tak pět párů rukou  a nejméně  dvakrát tolik nohou,. Aby tenkrát vše stihla,

 A do toho ti otravní milenci.  Mobil leží neznámo kde a tam pět sms od mých milých, ano je jich bohudík víc,  abych šla ven. Jen bych si to nesměla přečíst dvě hodiny poté. Jo hoši, když mě v tu dobu rajcovala jen mamčina plná wc židle a hrazda se zvonkem nad postelí. Trošku morbidní typ vzrušení ale vše je jednou poprvé. Milenec se chudák nedočkal a já si rvala vlasy, že nejsem chobotnice. Těch společných chvilek bylo opravdu opravdu ale skutečně velice málo.

Máme léto.Což znamená satisfakci za jaro. Pařáky, jak my Brňáci říkáme, jak svi-ňa a milenci se opět houfují.Jenže moje maličkost se nerozpůlí a dělá vše pro to, aby se přece bavila. Například domácí rybízovou nebo malinovou šťávou. Kdo by v tom vedru ještě sexoval?Léto je v plném proudu, přesněji v jeho polovině. Kmitám a kmitám dokonce i váha stagnuje níž a níž i bez střevní chřipky,  což je paráda. Ono taky aby ne když se zastavím až v devět večer. A do toho ta moje mániodepka, to aby měl den   tak  sedmdesát dva hodin. Minimálně. Do toho uděláte firmě obrat sto tisíc. Jen tak, jde to samo.A milenci se stále houfují, já  stále ruce v tom rybízu.Druhé kolo a byla fakt výborná!

Nemusíte spát, stačí vám čtyři hodiny . Od jedenácti do tří a dost.Žádné rozmazlování. To je pak ráno fakt zábava, párátka do očí nestačí. Při tomto tempu asi nastane předčasně smrt vyčerpáním. Protože jak jinak si dokážete vysvětlit následující  světelný jev?

Pozor, nyní následuje doslova Hrabalovský výčet.

 Léto se ptá, co jsi dělala na jaře?Tak já ti to moc ráda povím.  Ráno od šesti na pořadu dne mamka hygiena oblékání snídaně  pak snídaně pro druhé pak práce v práci, po práci v práci nákupy a druhé kolo doma, mamka jako první v pořadí pak zdravotní čaje těm našim mužským, lehčí oběd pro všechny nádobí náš  dvouletý  andulák se nám tady hlásí, že by něco sezobl, do toho volá asi tak pětkrát mamka, protože jak dostávala v nemocnici prášky a spaní trošku jí vynechává pamět, takže by si dala  zase kafíčko, já ruce ve dřezu po lokty s nádobím, do toho taťka že si zapomněl dole brýle a  když jdu s nimi  v půli cesty po schodech, volá  zase mamka, že mám vzít taťkovi ty zapomenuté noviny. Aby mu ty brýle k něčemu byly. Svačiny a snídaně, pak  praní zpocených dresů rodinnému fanouškovi, za hodinu svačiny do práce a snídaně  všem  a večer asi tak posedmé mytí nádobí, nevím teda, kde se tam furt bere, když ho hned umývám.Večer  zjišťuji, že by se mi hodil krokoměr, aspoň bych zjistila příčinu mých oteklých kolen,která večer ani nedám k sobě. Při jiné činnosti by mi to ani nevadilo. Ale chození do třetího patra asi tak sedmdesátkrát za den a s náloží se musí někde projevit.

Do toho se vtipně po sms dozvídám, že mám  jít na zahrádku. Teda už vlastně před hodinou. Sakra, taky tam nemůže hodinu počkat? 

 

Pozor, stále jsem zaslouženou milenkou. Stíhám nestihnutelné. Udržuji kontakt seč to jen jde a nejen- pozor- nejen po smskách :-)

 

 Ale i tak si vzpomenu jen na to hezké. Když si zase přjedeš  pro pusu na motorce a jen se mi podíváš dlouze do očí.Když ucítím na vteřinu tvoji  chlapskou vůni.  To mi úplně stačí. Když si se mnou přivoníš k růži, kterou denně opečovávám a vidíš na chvilku tu lásku k ním moje podrápané ruce , to mi úplně stačí. Když stihneš napsat o hodinu dřív tu  sms, to mi úplně stačí. 

 

Protože JÁ jsem  DOBROU milenkou :-D

 LASKAVÝ Čtenář neřeší,ale promine-Ať žije čtenář/

Autor: Martina Pazourová | sobota 11.8.2018 7:30 | karma článku: 24,23 | přečteno: 2402x
  • Další články autora

Martina Pazourová

Seznamte se, Hepatica nobilis

Není mnoho bylinek, které by se mohly pyšnit tak něžným květem, jako právě tato, jaterník podléška. Nejvíce fialové květy, mohou být i růžové, ale dokonce i bílé, v závislosti na prostředí, zdobí a zároveň léčí, je ale chráněná.

30.3.2024 v 9:55 | Karma: 12,01 | Přečteno: 255x | Diskuse| Fotoblogy

Martina Pazourová

Po dešti......

Nenapadá mě nic jiného, než text písně paní Judity Čeřovské.Foto Nikon D 70. Jo, a dalo to docela fušku :-)

25.3.2024 v 23:00 | Karma: 13,38 | Přečteno: 241x | Diskuse| Fotoblogy

Martina Pazourová

Střípky z bleduliště

Bledule mám doma asi tak tři. Z původních šesti, které mi přes zimu zredukoval krtek.Proto jsem byla v bledulišti na vysočině jak Alenka v říši divů. Letos už potřetí, tentokrát po vydatném týdenním dešti, kdy jsem si otestovala

22.3.2024 v 22:25 | Karma: 14,98 | Přečteno: 247x | Diskuse| Fotoblogy

Martina Pazourová

Fialoví chlupáčci

Tak jsem se tam konečně po roce, který nebyl jednoduchý a tudíž málo času, dostala. Jsem za to moc vděčná, protože cestou jsem potkala i moc prima paní, se kterou jsme si parádně popovídaly.V kombinaci s fialovými květy prima den

21.3.2024 v 20:00 | Karma: 19,27 | Přečteno: 440x | Diskuse| Fotoblogy

Martina Pazourová

Když je focení zábava

Potřebujete k tomu jen tři věci : Dobrou náladu, pokud možno zajímavé prostředí a hezčí exteriér než je moře /a samozřejmě naše louky a lesy/ neznám, fotogenickou modelku a v neposlední řadě kvalitní foťák, pak už to jde samo.

31.7.2023 v 19:25 | Karma: 10,21 | Přečteno: 289x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schválila vláda

24. dubna 2024  5:25,  aktualizováno  15:28

Přímý přenos Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

Seniorka při vystupování spadla pod tramvaj a zemřela, policie stíhá řidiče

24. dubna 2024  13:51,  aktualizováno  15:21

Obviněním řidiče tramvaje z usmrcení z nedbalosti skončilo po více než půl roce vyšetřování loňské...

Lídr kandidátky AfD propustí asistenta podezřelého ze špionáže, do voleb půjde

24. dubna 2024  10:12,  aktualizováno  15:19

Europoslanec a lídr kandidátky Alternativy pro Německo (AfD) Maximilian Krah i přes obvinění svého...

ANO bylo pro zvýšení věku odchodu do důchodu. Havlíčkovi vadí zápis z Hradu

24. dubna 2024  14:43,  aktualizováno  15:14

Hrad zveřejnil záznam z jednání o důchodové reformě. Na té se zástupci vlády, ANO a Hradu shodli,...

  • Počet článků 195
  • Celková karma 14,91
  • Průměrná čtenost 606x
Sbírám  kytky  a chlapy :-))) https://www.facebook.com/martina.pazourova

 

Miluji češtinu a její slovní podoby. Ráda píši fejetony, o čemkoliv a nejen do šuplíku.Tvořím fotoblogy a koláže z fotek, náměty leží doslova na zemi.Moc ráda fotím a pěstuji květiny, zejména růže- to je můj život :-)

https://www.facebook.com/martina.pazourova

Fytotechnička,  pokladní i makléřka, pojišťovací agentka  vášnivá fotografka a  nákupčí banerové i nebanerové reklamy, která ráda  píše.O čemkoliv.

Vytrvalá hráčka na nervy, nezávislá  GLOSÁTORKA,    nyní BLOGERKA ve volném čase - v životě velmi vnímavá pozorovatelka ..ovšem nejvíce  zarytá zahradnice a bylinkářka .Muže vnímám jako osobnost, mám ráda inteligentní humor pana Šmoldase, pořad NA STOJÁKA- pana Tomeše.   Musíte mě číst mezi řádky..Přátele se neměří kvantitou, ale kvalitou. Jak to říkala ta  babička  ve známé pohádce Sůl nad zlato:  

Já jsem všudezdejší :)

 

Seznam rubrik