Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádhera, konečně nějaký normální blog. R^ Politika, kam se podívám...:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Souhlas s vami, Putin vsude kam se podivas :P

0 0
možnosti
Foto

R^Na dvou fotkách je taková zvláštní bledulka, můžu se zeptat, co je to za druh? Ta se mi líbí nejvíc:-)

1 0
možnosti

Krása. ;-) My jezdíme na kochanou občas do Litovelského Pomoraví a nebojím se to tu napsat, protože je tam té nádhery opravdu mraky a několikrát jsem ta místa navštívil i když to je od nás kousek cesty. Pak jezdím na šafránové louky k Lačnovu, hlaváčky a koniklece do Mikulova. Pak na úžasné skalničkové louky na Sv. Kopeček, kde kvetou spousty divokých kosatců ve třech barvách, tamtéž. Loni jsme navštívili mandloňový sad u Hustopečí. Nádherné skalničky jsou na Pálavě, nebo na Súlovských skalách... Ale i kvetoucí plané trnky, mirabelky, jabloně a hrušně... ;-D Za chvíli to začne. Nicméně trochu mne děsí počasí. Je dlouho hezky a někdy snad zapršet bude muset. A to je pak ta kvetoucí nádhera brzy pryč.

2 0
možnosti

Já se zase chodím dívat na konvalinkovou a krokusovou.

0 0
možnosti
Foto

Krása. Včera jsem byla na takovém místě plném bledulek taky a taky jen kvůli nim. Fascinovala mě dvojčátka, kterých tam bylo dost - dva květy na jednom stonku.

2 0
možnosti
Foto

je tak to se musim podivat ja to nejak nezkoumala ;-D zajimave, diky moc

1 0
možnosti

Nádhera. No my jsme s pejsanem na svých obvyklých toulkách objevili hejno sasanek, to byla pastva pro oči a u skautského tábořiště narážíme na krokusy.R^

3 0
možnosti
Foto

A kde to je prosim ? Nebojte nikomu to nereknu :P

0 0
možnosti

Je vidět, že ty kytičky se vám přímo dvoří...VR^

1 0
možnosti
Foto

Je to je pekny komentar, diky ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 14,91
  • Průměrná čtenost 606x
Sbírám  kytky  a chlapy :-))) https://www.facebook.com/martina.pazourova

 

Miluji češtinu a její slovní podoby. Ráda píši fejetony, o čemkoliv a nejen do šuplíku.Tvořím fotoblogy a koláže z fotek, náměty leží doslova na zemi.Moc ráda fotím a pěstuji květiny, zejména růže- to je můj život :-)

https://www.facebook.com/martina.pazourova

Fytotechnička,  pokladní i makléřka, pojišťovací agentka  vášnivá fotografka a  nákupčí banerové i nebanerové reklamy, která ráda  píše.O čemkoliv.

Vytrvalá hráčka na nervy, nezávislá  GLOSÁTORKA,    nyní BLOGERKA ve volném čase - v životě velmi vnímavá pozorovatelka ..ovšem nejvíce  zarytá zahradnice a bylinkářka .Muže vnímám jako osobnost, mám ráda inteligentní humor pana Šmoldase, pořad NA STOJÁKA- pana Tomeše.   Musíte mě číst mezi řádky..Přátele se neměří kvantitou, ale kvalitou. Jak to říkala ta  babička  ve známé pohádce Sůl nad zlato:  

Já jsem všudezdejší :)

 

Seznam rubrik