Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Já mám kromě smartphonu i starý mobil SE K550i, který udržuju při životě už od roku 2008. Vůbec ho nevypínám a funguje pořád jako hodinky. Mám to nastavené tak, že kdykoli vypnu smartphon (například v noci), automaticky se mi volání přesměruje na toho starého vysloužilce, takže jsem pořád v dosahu. Ale smartphony bych nezavrhoval, mají kromě kamery spoustů funkcí a aplikací, které člověk využije - například jen taková malichernost jako GPS s offline digitálními mapami vám nahradí veškeré turistické mapky, už to stojí za to.:-)

0 0
možnosti
PK

No super, dost dobře jsem se pobavil.;-D;-D

1 0
možnosti
JT

Tlačítkové Nokie, tzv. "lopaty" sloužily dobře a odolně proti pádu. Stále používám tu, co jsem si koupil jako první soukromý mobil, předtím jsem měl jen dva služební (1998-2008). Takže ten nerozbitný telefon slouží od roku 2008. Na jiném místě jsem dostal služební simku a tu jsem si dal do zděděného Windowse po synovi. Zatím se marně odhodlávám k nějakému duálnímu, abych s sebou netahal dva, ikdyž většinou jsou na stole, v tašce či v bundě a občas si je zapomenu vzít. Když tak dobře slouží svému účelu, proč tu Nokii měnit. To číslo výrobku si ani nepamatuji. Prostě černý malý mobil z pravěku.:-)

1 0
možnosti
Foto

Lopaty to me teda pripomina Nokia 3310 spis cihlu:-P a diky za reakciR^

1 0
možnosti
Foto

Můj první mobil. A nejdražší.;-D Ono se to ještě dá sehnat v původní podobě?8-o

1 0
možnosti
Foto

V bazarech a bez zaruky, ja ho mam ted z bazaru ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 14,91
  • Průměrná čtenost 606x
Sbírám  kytky  a chlapy :-))) https://www.facebook.com/martina.pazourova

 

Miluji češtinu a její slovní podoby. Ráda píši fejetony, o čemkoliv a nejen do šuplíku.Tvořím fotoblogy a koláže z fotek, náměty leží doslova na zemi.Moc ráda fotím a pěstuji květiny, zejména růže- to je můj život :-)

https://www.facebook.com/martina.pazourova

Fytotechnička,  pokladní i makléřka, pojišťovací agentka  vášnivá fotografka a  nákupčí banerové i nebanerové reklamy, která ráda  píše.O čemkoliv.

Vytrvalá hráčka na nervy, nezávislá  GLOSÁTORKA,    nyní BLOGERKA ve volném čase - v životě velmi vnímavá pozorovatelka ..ovšem nejvíce  zarytá zahradnice a bylinkářka .Muže vnímám jako osobnost, mám ráda inteligentní humor pana Šmoldase, pořad NA STOJÁKA- pana Tomeše.   Musíte mě číst mezi řádky..Přátele se neměří kvantitou, ale kvalitou. Jak to říkala ta  babička  ve známé pohádce Sůl nad zlato:  

Já jsem všudezdejší :)

 

Seznam rubrik