Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Kdo si počká..., ten motýla i vyfotí. Někdy to je pěkný adrenalin. :-)

1 0
možnosti
DV

D86a65v27i67d 25V49l82k

8. 8. 2020 21:12

To je prostě nádhera.

1 0
možnosti
Foto

Rád jsem chvíli přisedl ke stolu :-)

1 0
možnosti
Foto

Moc hezké. Mám na zahradě skoro stejné rostliny. ale motýli nic moc.;-)

1 0
možnosti
Foto

dekuji letos je to nejak slabsi holt musime cihat ;-D

0 0
možnosti
Foto

I33v74a21n 55M63a14r23e74k

7. 8. 2020 22:11

Krásné obrázky. karma. V

A "Motýlí keř & Buddleja davidii" máte? Z fotogalerie to není patrné.

0 0
možnosti
Foto

vzdyt tam je take flower power a bilyR^

0 0
možnosti
Foto

R^Viděla jsem motýle i v jinou týdenní i denní dobu. Ale moc se hejbou a pes ještě víc.;-D:-P

1 0
možnosti
Foto

R^Tak a teď jste mě normálně dostala na sbírku motýlů;-D:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 14,90
  • Průměrná čtenost 606x
Sbírám  kytky  a chlapy :-))) https://www.facebook.com/martina.pazourova

 

Miluji češtinu a její slovní podoby. Ráda píši fejetony, o čemkoliv a nejen do šuplíku.Tvořím fotoblogy a koláže z fotek, náměty leží doslova na zemi.Moc ráda fotím a pěstuji květiny, zejména růže- to je můj život :-)

https://www.facebook.com/martina.pazourova

Fytotechnička,  pokladní i makléřka, pojišťovací agentka  vášnivá fotografka a  nákupčí banerové i nebanerové reklamy, která ráda  píše.O čemkoliv.

Vytrvalá hráčka na nervy, nezávislá  GLOSÁTORKA,    nyní BLOGERKA ve volném čase - v životě velmi vnímavá pozorovatelka ..ovšem nejvíce  zarytá zahradnice a bylinkářka .Muže vnímám jako osobnost, mám ráda inteligentní humor pana Šmoldase, pořad NA STOJÁKA- pana Tomeše.   Musíte mě číst mezi řádky..Přátele se neměří kvantitou, ale kvalitou. Jak to říkala ta  babička  ve známé pohádce Sůl nad zlato:  

Já jsem všudezdejší :)

 

Seznam rubrik