Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Kásný nový rok, bez foťáku ani krok * * * ;-)

1 0
možnosti
Foto

Presne tak, vam taky stastny novy rok 2020V

0 0
možnosti

Moc pěkné!R^

Šťastný nový rok ;-)2020V

1 0
možnosti
Foto

Martino, i u nás máme takové skvosty. Jsou to jednak vzpomínky a taky pěkná práce.;-)R^

0 0
možnosti

Nedivím se. Já zase nedám dopustit na skoro stejně staré "komunistické" lucerničky. A po jejich úpravě na LED žárovičky namísto těch původních, budou dál svítit i další roky. Dokonce jsem nedávno našel malou firmu u nás, která je pro obrovský zájem začala znovu vyrábět, byť nejsou nejlevnější. R^

1 0
možnosti
Foto

ja jsem sberatelka vsech starych veci, neco mi posta rozbila ale i tak toho mam docela hodne , a ma i svetylka lucernicky ktere asi mate na mysli,V ale holt muchomurky jsou muchomurky

0 0
možnosti

Nádhera! Tak po odstrojení stromečku pěkně zase zabalit a za rok zase nafotit!! Krásná tradice.

1 0
možnosti
Foto

Nebojte jsou jak v bavlnce pamatka po me babicce a predcichV

1 0
možnosti

Taky mám ještě některé podobné ozdoby snad ještě z dob naší babičky na kterou si vždy při zdobení stromku i díky jim vzpomeneme. A dávají Vánočním svátkům bezva atmosféru, jakou ty nové, komerční nenabídnou.

Sice muchomůrky nemám, ale ten páv jako je ten Váš a ještě pár podobných ptáčků na stromku nechybí. A dokonce nám s každoročním štěstím ještě nikdy neulétli, ale spíš nám jej na tom stromku každoročně zahnízdili.

Přeji šťastný rok 2020 a ještě dlouhá léta každoroční Vánoční radosti ze stromků ozdobených těmito poklady.

3 0
možnosti
Foto

dekuji moc za reakci, ten pav to je tatkuv klenot opatruje ho jako oko v hlave a kdysi ho koupil kdyz mu pry bylo 7 let,,,uz se trosku odrel za tu dobu vzdyt tatka oslavil loni 46 narozeniny tak si ho dobarvil vodovkami :-P Preji P.F. 2020 to nej nejR^

0 0
možnosti
Foto

Světýlka, co nezapálí barák při zacházení někým jiným, než tatíkem, jsme neměli. A ozdoby z našeho dětství letos zabavila ségra. Ta, co před časem zakázala ty staré používat, že jsou každý pes jiná ves...

2 0
možnosti
Foto

no ted jste mi pripomneka jak nam chytl retez od prskavky, docela srumec od te doby uz jsem si ani neskrtla !!

1 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 606x
Sbírám  kytky  a chlapy :-))) https://www.facebook.com/martina.pazourova

 

Miluji češtinu a její slovní podoby. Ráda píši fejetony, o čemkoliv a nejen do šuplíku.Tvořím fotoblogy a koláže z fotek, náměty leží doslova na zemi.Moc ráda fotím a pěstuji květiny, zejména růže- to je můj život :-)

https://www.facebook.com/martina.pazourova

Fytotechnička,  pokladní i makléřka, pojišťovací agentka  vášnivá fotografka a  nákupčí banerové i nebanerové reklamy, která ráda  píše.O čemkoliv.

Vytrvalá hráčka na nervy, nezávislá  GLOSÁTORKA,    nyní BLOGERKA ve volném čase - v životě velmi vnímavá pozorovatelka ..ovšem nejvíce  zarytá zahradnice a bylinkářka .Muže vnímám jako osobnost, mám ráda inteligentní humor pana Šmoldase, pořad NA STOJÁKA- pana Tomeše.   Musíte mě číst mezi řádky..Přátele se neměří kvantitou, ale kvalitou. Jak to říkala ta  babička  ve známé pohádce Sůl nad zlato:  

Já jsem všudezdejší :)

 

Seznam rubrik