Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

posílám svůj kaštan, zasadili ho v den, kdy jsem se před 51 lety narodila....

https://sharka-68.rajce.idnes.cz/kastan_-_muj_strom#20190515_160342.jpg

1 0
možnosti
Foto

diky moje teta ma zas takovy modrin ktery sazela jeji maminka, kdyz se narodila V

0 0
možnosti
Foto

Miluji kaštany...takže díky! ;-) V

1 0
možnosti
Foto

I27v48a22n 46M56a52r21e79k

26. 5. 2019 16:28

Dík za hezké fotky p.Martino. Před chvílí jsem se vrátil z vlčnovské "Jízdy králů", něco překrásného. Bylo tam i množství rozkvetlých růžovo-fialových kaštanů, zjistil jsem , že kupodivu nevoní. Vám ale karma. R^

2 0
možnosti
Foto

take mockrat dekuji a hodte fotoblog z te vlcnovske jizdy ja videla jednou fotky v Mladem svete a byla to pecka !

0 0
možnosti
Foto

Což o to, když kaštan kvete, tak je to dobré. Ale dřív byl vtip, že, když uzrál a začaly opadávat jeho pichlavé plody, tak museli lidé v trabantech nosit helmy na hlavách;-)

Hezké fotky, MartinoR^

1 0
možnosti
Foto

ja dostala kastanem do hlavy a to bych neprala nikomu ;-D

1 0
možnosti
Foto

Asi před patnácti lety jsem se setkal s názorem, že to, co jako kaštan s růžovo-fialovými květy vypadá, vůbec kaštan - /už podle jiného tvaru listů/ - není, takže se ptám, kdo prosím víte, co to je, tak sem ten název napište. Předem děkuji;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS