Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Možná nespavost souvisí s problémy. Já však celkem žádné problémy nemám a mám špatné spaní. V noci spím tak 5 hodin. Můj bratr a bratranec jsou na tom ještě hůře. Můj otec i strýc taky trpěli nespavostí. Říkám si, že je to dědičné.

1 0
možnosti
Foto

vidite to je taky zajimave u vas to chce mozna fyzickou unavu :P

0 0
možnosti
Foto

R^čarodějnicí mě občas také někdo nazve-i proti mé vůli;-D

1 0
možnosti
Foto

ale tak to je z legrace me tak rika kolegyne v praci ;-DAle ta to z legrace teda nemysli;-D;-O

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem děsný nespavec. Někdy se budím až pětkrát za noc: ve 2, ve 3, ve 4, v 5 a pak už stejně nemá cenu pokračovat, protože do práce vstávám v 5. 30. Prý to souvisí se spánkovou hygienou - záleží na tom, co člověk dělá před spaním. Když před spaním pracuju - u mě dost obvyklý jev: přípravy do školy, opravování písemek, učení se..., tak v tom pokračuju i ve spánku. Netuším, proč nejsem schopná si přispat ani o víkendu. To tak v průměru vstávám v šest a hodně se musím přemlouvat, abych vydržela aspoň do sedmi. Má to i své výhody - dvě až tři hodinky po ránu mám jen pro sebe.

Martino, myslím, že jste to napsala moc hezky - na některé hyperkritické diskutéry se vykašlete. Jenom si možná zkontrolujte interpunkci - tečky za větami a čárky (omlouvám se, to ta moje profesní deformace). Hezký den přeju.R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Ten čas pro sebe by se mi taky líbil. Jenže já ho prospím.:-P

1 0
možnosti
Foto

Inu, proč ne, jako pubertální texty to snad lze brát i jako fantaskní popisy, ale realita je tomu, obávám se, značně vzdálená. Nekritizuji vaše texty, opravdu ne, jsou nepochybně zajímavé, jistě by však zajímavější byly při prezentování v rovině beletristické. :-)

1 0
možnosti
Foto

Já bych spala pořád. Úlet přírody do současného nonstop životního stylu nevhodný. A tak taky vypadám jak čarodějnice. Někdy to už nejde ani zamalovat.:-P

0 0
možnosti
Foto

tak to jste muj clovek me to prave take zamaskovat nejde nekdy kdzy nespim celou noc jdou az k nosu :P

0 0
možnosti

Možná by bylo dobré uvažovat o práci na nočních směnách. Vypadá to na tzv. "otočený režim", který mívají sice většinou kojenci, ale může se "přinatrefit" i dospělému.

Možná by pro Vás mohla být vhodná práce moderátorka nočních frekvencí v rádiu - dar slova byste zřejmě měla :)

1 0
možnosti
Foto

dekuji a vite ze jsem kdysi podobnou nabidku i dostala?:) IDo Ceskeho rozhlasu na cteni nocnich zprav. nocni jsem vyzkousela na poste s tridenim dopisu ale tri nocni po sobe nasledne spadnuti do tridiciho stroje nebyl muj pravy salek kavy:P

1 0
možnosti

Nevěřím, že vy pamatujete ještě časopis Mladý svět...

1 0
možnosti
Foto

predstavte si jsem rocnk 71 a babicka jej odebirala roky, skvele pocteni, pise zde na blog i tehdejsi redaktorka pani Emingerova

0 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 606x
Sbírám  kytky  a chlapy :-))) https://www.facebook.com/martina.pazourova

 

Miluji češtinu a její slovní podoby. Ráda píši fejetony, o čemkoliv a nejen do šuplíku.Tvořím fotoblogy a koláže z fotek, náměty leží doslova na zemi.Moc ráda fotím a pěstuji květiny, zejména růže- to je můj život :-)

https://www.facebook.com/martina.pazourova

Fytotechnička,  pokladní i makléřka, pojišťovací agentka  vášnivá fotografka a  nákupčí banerové i nebanerové reklamy, která ráda  píše.O čemkoliv.

Vytrvalá hráčka na nervy, nezávislá  GLOSÁTORKA,    nyní BLOGERKA ve volném čase - v životě velmi vnímavá pozorovatelka ..ovšem nejvíce  zarytá zahradnice a bylinkářka .Muže vnímám jako osobnost, mám ráda inteligentní humor pana Šmoldase, pořad NA STOJÁKA- pana Tomeše.   Musíte mě číst mezi řádky..Přátele se neměří kvantitou, ale kvalitou. Jak to říkala ta  babička  ve známé pohádce Sůl nad zlato:  

Já jsem všudezdejší :)

 

Seznam rubrik