Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, už je to tady. Co se dá dělat. :-(

1 0
možnosti
Foto

dekuju moc Zuzko taky si k Vam chodim cist :P

0 0
možnosti
Foto

Krásný náhrdelník, jako děti jsme z jeřabin dělaly skutečné náhrdelníky.R^

1 0
možnosti

Barvičky, přímo podzimní.... i zelená tam je a to mě uklidní ... R^

1 0
možnosti
Foto

zelena tam nesmi chybet " DekujuuuV

0 0
možnosti
Foto

Nádherné barvičky! Kdyby tak bylo na podzim i přijatelné počasí...

R^:-)

1 0
možnosti
Foto

dekuji moc!!!!!Je to lonsky podzim letos je to u me dost hekticke mam nemocnou maminku.. tak nevim co driv ale ono s temi fotkami bude zase to stejne . stejne KRASNE BAREVNER^;-DV

0 0
možnosti

dokud je podzim takhle barevnej, tak to jde

horsi je (tedy alespon pro me) ta nasledna faze a pak to, co prijde po ni

fajnovy fotky!

1 0
možnosti
Foto

diky moc Marku ale ja mam rada vsechna rocni obdobi :P Zima ma taky neco do sebe chce to poradne se oblect.

0 0
možnosti
Foto

Martinko to se ti povedlo-krásaR^:-)

1 0
možnosti

:) díky - oko se namlsalo a duše pookřála :)

1 0
možnosti

Hezké, karma.

Slečno, váš blog, kde jste byla nnn už není? Víte, já jsem se u toho nařehtal jak kůň a vězte, že být občas nnn, o tom sní každý. Palec nahoru vaší nespoutanosti.

1 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 14,91
  • Průměrná čtenost 606x
Sbírám  kytky  a chlapy :-))) https://www.facebook.com/martina.pazourova

 

Miluji češtinu a její slovní podoby. Ráda píši fejetony, o čemkoliv a nejen do šuplíku.Tvořím fotoblogy a koláže z fotek, náměty leží doslova na zemi.Moc ráda fotím a pěstuji květiny, zejména růže- to je můj život :-)

https://www.facebook.com/martina.pazourova

Fytotechnička,  pokladní i makléřka, pojišťovací agentka  vášnivá fotografka a  nákupčí banerové i nebanerové reklamy, která ráda  píše.O čemkoliv.

Vytrvalá hráčka na nervy, nezávislá  GLOSÁTORKA,    nyní BLOGERKA ve volném čase - v životě velmi vnímavá pozorovatelka ..ovšem nejvíce  zarytá zahradnice a bylinkářka .Muže vnímám jako osobnost, mám ráda inteligentní humor pana Šmoldase, pořad NA STOJÁKA- pana Tomeše.   Musíte mě číst mezi řádky..Přátele se neměří kvantitou, ale kvalitou. Jak to říkala ta  babička  ve známé pohádce Sůl nad zlato:  

Já jsem všudezdejší :)

 

Seznam rubrik