Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^jsi bojovnice-vím že všechno překonášR^:-)V

2 0
možnosti
Foto

R^Díky za zpověď.:-)

0 0
možnosti
Foto

no lepe kdyby zadna nebyla :)

1 0
možnosti

Já mám atopický ekzém od tří let, astma os demi, táhne mi na pětasedmdesát a musím říct, že jsme spolu prožili zajímavý a zábavný život, :-) R^

1 0
možnosti
SH

Děs a běs. Vím, o čem píšete a děkuji Vám. Teorii také znám, že to jde zevnitř, ale pak ještě ta praxe, to zklidnění jde ztuha. Ale najednou zmizel, fakt. Včera zase trochuý vykoukl, tak dělám, jako bych ho neviděla:-)

1 0
možnosti
Foto

to delate dobre :)))))))))))) diky moc za reakci jak se rika polovicni starost sdilena starostR^

0 0
možnosti
Foto

R^Znám...od narození.:-/ Už jsem si zvykla.

1 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 14,90
  • Průměrná čtenost 606x
Sbírám  kytky  a chlapy :-))) https://www.facebook.com/martina.pazourova

 

Miluji češtinu a její slovní podoby. Ráda píši fejetony, o čemkoliv a nejen do šuplíku.Tvořím fotoblogy a koláže z fotek, náměty leží doslova na zemi.Moc ráda fotím a pěstuji květiny, zejména růže- to je můj život :-)

https://www.facebook.com/martina.pazourova

Fytotechnička,  pokladní i makléřka, pojišťovací agentka  vášnivá fotografka a  nákupčí banerové i nebanerové reklamy, která ráda  píše.O čemkoliv.

Vytrvalá hráčka na nervy, nezávislá  GLOSÁTORKA,    nyní BLOGERKA ve volném čase - v životě velmi vnímavá pozorovatelka ..ovšem nejvíce  zarytá zahradnice a bylinkářka .Muže vnímám jako osobnost, mám ráda inteligentní humor pana Šmoldase, pořad NA STOJÁKA- pana Tomeše.   Musíte mě číst mezi řádky..Přátele se neměří kvantitou, ale kvalitou. Jak to říkala ta  babička  ve známé pohádce Sůl nad zlato:  

Já jsem všudezdejší :)

 

Seznam rubrik