Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

moje máme říkala-jez a nebkbni s dietama- až přijde choroba tlustý budou hubený a hubený budou studený-držím palce ať se máš ráda jaká siVR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Libusko snazim se jak to jde ale to vite, stitna ciha stale !!Rv

0 0
možnosti
Foto

Zaplat panbuh, ze jste se z toho dostala, anorexie je velice nebezpecna choroba. R^Za clanek a svereni:-)

1 0
možnosti
Foto

moje trinacta komnata, toto jsem se bala zverejnit ale ulevilo se:-P

1 0
možnosti
Foto

Moje kamarádka má dceru a ta od školky "žere". I když dostala zdravou svačinu, kradla další jídlo spolužákům. Cestou ze školy skoupila kdeco. Když jí došly peníze, začala jídlo napřed krást a potom jíst v supermarketu, než došla k pokladně. Žádná štítná žláza, prostě nic - jenom nadměrná žravost. Poslali ji do lázní (Bludov, Poděbrady). V léčebně OK, na vycházkách opět kradla jídlo. Psycholog nepomohl až se vyžrala do 150kg kolosu. Pak přišly vážné zdravotní problémy a lékařka jí na férovku řekla, že s její váhou bude muset jít na vyšetření do ZOO, neboť humánní medicína nemá možnost prostrčit ji tunelem CT PET. Najednou prozřela, pozvolna začala dodržovat zdravou stravu, ovšem rozhádala se s rodinou, že za její váhu můžou oni, neboť ona jedla natruc všem za to, že jí říkali jak bude tlustá. Asi je to nějaký gen v hlavě. Nerozumím tomu. Ani u ní, ani u vás. Přesto držím palce!

0 0
možnosti
Foto

Já Vás asi nechápu. Copak měli v tuzexu jen jednu velikost? Měla jsem jednu kolegyni, také si dala za úkol zhubnout do nejmenších riflí, skončila na psychině a věřím, že i dnes po šedesátce stále řeší váhu, vrásky a sebe.

Moje neteř, holka krev a mléko, kolik děvčat ji závidělo jak vypadá, ale ona si také vzala do hlavy, že je tlustá. Gutalax, bulimie, anorexie, tím vším si prošla, pořád hledající sebe samu. Bohužel, začaly padat vlasy, zuby a kosterní aparát začal dělat problémy. Po neuvážené operaci zad je z ní dnes invalida, který chodí o berlích a to ještě není konečná.

Vše je to psychika, nervičky a čím více se hubne a tuk se ztrácí, tím více haplují. Co bych já doporučila. Dívejte se kolem sebe, kolik lidí žije s handicapem buď vrozeným, nebo po nehodách, při tom pohledu je třeba se odrazit od země a říci si, jak malicherné je se trápit s pár kily navíc, co je to proti tomu, co vidím.

1 0
možnosti
Foto

postupem casu jsem zmoudrela, clanek kde popisuji sve perieptie s vahou. navic neopravnene zahrnuje dobu pred 30 lety,

0 0
možnosti
Foto

Já jsem odmala poslouchala "koukej žrát" a z té padesátky jsem v šestnácti měla fakt radost, konečně "dospělá" váha.:-) Jenže ono to šlo nahoru dál a nastaly boje.

1 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 14,91
  • Průměrná čtenost 606x
Sbírám  kytky  a chlapy :-))) https://www.facebook.com/martina.pazourova

 

Miluji češtinu a její slovní podoby. Ráda píši fejetony, o čemkoliv a nejen do šuplíku.Tvořím fotoblogy a koláže z fotek, náměty leží doslova na zemi.Moc ráda fotím a pěstuji květiny, zejména růže- to je můj život :-)

https://www.facebook.com/martina.pazourova

Fytotechnička,  pokladní i makléřka, pojišťovací agentka  vášnivá fotografka a  nákupčí banerové i nebanerové reklamy, která ráda  píše.O čemkoliv.

Vytrvalá hráčka na nervy, nezávislá  GLOSÁTORKA,    nyní BLOGERKA ve volném čase - v životě velmi vnímavá pozorovatelka ..ovšem nejvíce  zarytá zahradnice a bylinkářka .Muže vnímám jako osobnost, mám ráda inteligentní humor pana Šmoldase, pořad NA STOJÁKA- pana Tomeše.   Musíte mě číst mezi řádky..Přátele se neměří kvantitou, ale kvalitou. Jak to říkala ta  babička  ve známé pohádce Sůl nad zlato:  

Já jsem všudezdejší :)

 

Seznam rubrik