Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J19i20ř72í 81L33i19b74e73r

1. 4. 2018 13:31

Karma, pěkné R^

1 0
možnosti
PK

Také dost dobré. Povedu si tě v oblíbených.:-)

2 0
možnosti
Foto

moc smutne ale urcite udelali pro pana co bylo v jejich silachV!!

1 0
možnosti
Foto

Zatímco na častá úmrtí při dopravních nehodách na silnicích jsme si již tak nějak otrle "zvykli", tak potom případný odchod člověka z tohoto světa v prostředí odlišném nás přece jen zaskočí více. Minulý týden jsem byl svědkem úmrtí staršího pána na podlaze supermarketu, mezi regály s potravinami. Přestože se jej členové posádky vozu rychlé záhranné služby přímo na místě snažili pomocí různých přístrojů oživit, již se jim to nepodařilo (což pouze dokazuje, že ani tito "Andělé záchrany" nejsou vždy úplně všemocní). ;-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 14,90
  • Průměrná čtenost 606x
Sbírám  kytky  a chlapy :-))) https://www.facebook.com/martina.pazourova

 

Miluji češtinu a její slovní podoby. Ráda píši fejetony, o čemkoliv a nejen do šuplíku.Tvořím fotoblogy a koláže z fotek, náměty leží doslova na zemi.Moc ráda fotím a pěstuji květiny, zejména růže- to je můj život :-)

https://www.facebook.com/martina.pazourova

Fytotechnička,  pokladní i makléřka, pojišťovací agentka  vášnivá fotografka a  nákupčí banerové i nebanerové reklamy, která ráda  píše.O čemkoliv.

Vytrvalá hráčka na nervy, nezávislá  GLOSÁTORKA,    nyní BLOGERKA ve volném čase - v životě velmi vnímavá pozorovatelka ..ovšem nejvíce  zarytá zahradnice a bylinkářka .Muže vnímám jako osobnost, mám ráda inteligentní humor pana Šmoldase, pořad NA STOJÁKA- pana Tomeše.   Musíte mě číst mezi řádky..Přátele se neměří kvantitou, ale kvalitou. Jak to říkala ta  babička  ve známé pohádce Sůl nad zlato:  

Já jsem všudezdejší :)

 

Seznam rubrik