Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RJ

R92a47d24e69k 62J64a98r12o41š

29. 4. 2018 18:27

Mám takový dojem, že o reklamní industrii máte velmi zkreslený dojem daný tím, že jste (tipuji) nikdy nepracovala v nějaké špičkové reklamní (komunikační) agentuře. Odhaduji, že jste pouze prodávala reklamní prostor, reklamní předměty apod., což má se skutečnou koncepční marketingovou komunikací pramálo společného...

0 0
možnosti
Foto

od všeho něco, toto ale byly jen zacatky! ted uz na jine urovni

0 0
možnosti
Foto

K89a92r37e68l 86M45á49d46l49e

29. 4. 2018 12:53

Veselé, karmuju. Po revoluci asi hodně lidí podobně nalítlo. Já jsem sice nebyl úplně neplacen, ale dělal jsem asi čtyři měsíce v kyperské firmě na průzkum trhu a srovnávání cen na prodejnách, kde nabídli takový lehce podprůměrný plat po dobu zaučení a poměrně slušný plat po zaučení. Jelikož jsem ze kšeftu, tak jsem práci pochopil hned a do týdne jsem se už cítil na ten postup na vyšší plat. Jenže když jsem se rozkoukal po firmě, zjistil jsem, že do té vyšší kategorie ještě nikdo nepostoupil, všichni byli čekatelé na konec zaučení.

1 0
možnosti
Foto

to si umim predtavit, tkaovych sliboechen je i dnes na trhu s reklamou pytel . Já bych do toho tenkrat nesla, ale bylo to pole neorane a nova zkusenost tak me to moc lakalo :)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS