Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jóóó , čepice.... taky mám historku. Když syn začal chodit na gymnasium , žena mne "vyštvala" na třídní schůzku se slovy -ještě jsi nebyl , ani u starší sestry - vždyť ani nevíš , kterou školu navštěvují. Pravdu měla žena má , i když jsem měl omluvu : zaměstnání mimo domov , často i mimo republiku.

Tak jsem vyrazil , gympl jsem našel , i na správnou třídu se doptal. Usedl do školní lavice a se zájmem očekával fundovaný výklad paní profesorky o úrovni výuky , volbě cizího jazyka atp.

Jenže : přišla dáma v letech , malé postavy a trochu pisklavého hlásku. Ukázalo se , že jejím největším problémem bylo to , že "hoši" jí (?) nenosí do školy ČEPICE , i když po ránu už bývá kolem nuly.

Mno , obě děti zvládli gympl i posléze VŠ . Jestli v čepicích nebo bez , opravdu nemám tušení. Jisté je však to , že to tehdy byla má poslední třídní schůzka.;-D

2 0
možnosti
Foto

to vam verim.. pripomnelo mi to to moji , s mamkou misto tatky jsme sly na tridni schuzku bratra a co cert nechtel, ucila ho ta sama ucitelka.. tenkrat uz starsi pani ktera za kazdym slovem rikala mmmmmmmm treba Martinommmmmmm, a rika mi po tech asi 7 letech Ty jsi takove prerostle deckommmmmm V;-D

1 0
možnosti
MB

Jo, důchodky pamatuju! Nosila jsem je rozepnuté a byla děsně, dnes by se řeklo, in! A bundu či kabát s kapucí, abych nemusela čepice.

2 0
možnosti
HM

Jéé jak já Vás chápu, čepice není nic pro mě a když už je fakt zima, radši si vezmu ještě mikinu s kapucí..Jinak Nivea prý skutečně v mrazu způsobuje omrzliny:-)

2 0
možnosti
Foto

no to teda!! se divim ze na to neprisli :)) jinak diky za reakci

1 0
možnosti
Foto

Mně říkali, že mi nastydne mozek a budu blbá a já jsem nechtěla přijít o samé jedničky.;-D Teď mi zase je jedno, že vypadám jak blbec, hlavně, že nemrznu.;-)

4 0
možnosti
Foto

ja jsem to vymyslela salamounsky kapuci :))

1 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 14,91
  • Průměrná čtenost 606x
Sbírám  kytky  a chlapy :-))) https://www.facebook.com/martina.pazourova

 

Miluji češtinu a její slovní podoby. Ráda píši fejetony, o čemkoliv a nejen do šuplíku.Tvořím fotoblogy a koláže z fotek, náměty leží doslova na zemi.Moc ráda fotím a pěstuji květiny, zejména růže- to je můj život :-)

https://www.facebook.com/martina.pazourova

Fytotechnička,  pokladní i makléřka, pojišťovací agentka  vášnivá fotografka a  nákupčí banerové i nebanerové reklamy, která ráda  píše.O čemkoliv.

Vytrvalá hráčka na nervy, nezávislá  GLOSÁTORKA,    nyní BLOGERKA ve volném čase - v životě velmi vnímavá pozorovatelka ..ovšem nejvíce  zarytá zahradnice a bylinkářka .Muže vnímám jako osobnost, mám ráda inteligentní humor pana Šmoldase, pořad NA STOJÁKA- pana Tomeše.   Musíte mě číst mezi řádky..Přátele se neměří kvantitou, ale kvalitou. Jak to říkala ta  babička  ve známé pohádce Sůl nad zlato:  

Já jsem všudezdejší :)

 

Seznam rubrik