Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J41i43ř74í 87L72i88b68e69r

7. 3. 2018 23:58

Klobouk dolů! S Vámi bych se někdy rád potkal, i kafe (či jiné tekutiny) popil. Karma jasná... R^

0 0
možnosti
Foto

8-oskladnou?8-o

no furt lepší než vadnou;-D

2 0
možnosti
AK

Já to zase slyšel tak, že co je malé, to je milé.

A kdyby to náhodou milé nebylo, tak toho aspoň nebude moc...

2 0
možnosti
Foto

Skladnou - to slysim poprveR^;-D

2 0
možnosti
PV

P11a93v23e93l 49V96é28b47r

15. 2. 2018 21:11

Já tedy nevím, ale manželka říká, že co je malé, to je milé, ale co je takhle malé, to je směšné...

3 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 606x
Sbírám  kytky  a chlapy :-))) https://www.facebook.com/martina.pazourova

 

Miluji češtinu a její slovní podoby. Ráda píši fejetony, o čemkoliv a nejen do šuplíku.Tvořím fotoblogy a koláže z fotek, náměty leží doslova na zemi.Moc ráda fotím a pěstuji květiny, zejména růže- to je můj život :-)

https://www.facebook.com/martina.pazourova

Fytotechnička,  pokladní i makléřka, pojišťovací agentka  vášnivá fotografka a  nákupčí banerové i nebanerové reklamy, která ráda  píše.O čemkoliv.

Vytrvalá hráčka na nervy, nezávislá  GLOSÁTORKA,    nyní BLOGERKA ve volném čase - v životě velmi vnímavá pozorovatelka ..ovšem nejvíce  zarytá zahradnice a bylinkářka .Muže vnímám jako osobnost, mám ráda inteligentní humor pana Šmoldase, pořad NA STOJÁKA- pana Tomeše.   Musíte mě číst mezi řádky..Přátele se neměří kvantitou, ale kvalitou. Jak to říkala ta  babička  ve známé pohádce Sůl nad zlato:  

Já jsem všudezdejší :)

 

Seznam rubrik