Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tady jsem zůstal s otevřenou ... ústy. Karma, jak vyšitá.

1 0
možnosti
AT

No a máte teda ten anál ráda nebo ne?

1 0
možnosti

Závěr článku: "LIDÉ OKOLO NÁS JSOU NAŠE ZRCADLO.A JAK JSTE NA TOM VY?"

Lidé okolo mě jsou celkem normální. U Vás koukám je to nějak jinak. Těžko pochopit Vaše myšlenkové pochody.

0 0
možnosti
Foto

Znate ten vtip o tom blaznovi ? :-P

1 0
možnosti
RE

Asi sedí. Kolem mě samí svobodní exoti:)

0 0
možnosti
JS

Bohužel, moje IQ nestačí na pochopení Vašich myšlenek.

0 0
možnosti
Foto

Možná jsem pravý smysl článku úplně nepochopil, ale já bych na konec nadpisu raději napsal ne, že "v sukni" - ale "pod sukní". ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to heslo, co máte v titulku říkával před nějakými 35 roky náš kamarád Pavel, kamarádce Evě, manželce dalšího kamaráda.

Něco jako společnou edukativni skupinu jsme nepáchali. Ovšem, legrace bylo vic než dost a jednou se zmíněná Eva, o které bylo známo, že pro akci nejde daleko, opila trochu více.

Bylo to na chalupě a u snídaně ji zmíněný Pavel z legrace řekl, že večer předtím Eva na sebe práskla, kolik měla na škole chlapů. 23. A Eva ani nedutala, asi jich bylo vic.

1 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 14,91
  • Průměrná čtenost 606x
Sbírám  kytky  a chlapy :-))) https://www.facebook.com/martina.pazourova

 

Miluji češtinu a její slovní podoby. Ráda píši fejetony, o čemkoliv a nejen do šuplíku.Tvořím fotoblogy a koláže z fotek, náměty leží doslova na zemi.Moc ráda fotím a pěstuji květiny, zejména růže- to je můj život :-)

https://www.facebook.com/martina.pazourova

Fytotechnička,  pokladní i makléřka, pojišťovací agentka  vášnivá fotografka a  nákupčí banerové i nebanerové reklamy, která ráda  píše.O čemkoliv.

Vytrvalá hráčka na nervy, nezávislá  GLOSÁTORKA,    nyní BLOGERKA ve volném čase - v životě velmi vnímavá pozorovatelka ..ovšem nejvíce  zarytá zahradnice a bylinkářka .Muže vnímám jako osobnost, mám ráda inteligentní humor pana Šmoldase, pořad NA STOJÁKA- pana Tomeše.   Musíte mě číst mezi řádky..Přátele se neměří kvantitou, ale kvalitou. Jak to říkala ta  babička  ve známé pohádce Sůl nad zlato:  

Já jsem všudezdejší :)

 

Seznam rubrik