Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když chodíte s botanikem

Tak na sex rovnou zapomeňte. Není na něj čas. Raději najděte staré tepláky a boty. A pláštěnku. A gumáky. S Tomášem jsem se seznámila přes kamarádku z bývalé práce.

 Pořád o něm básnila, jak je blázen do kytek. Pracovali spolu ve výzkumáku, kde jsem s ní předtím byla i já.
Víte jak to je, když se o někomu pořád mluví, zvědavost pracuje tak dlouho, až ho chcete poznat osobně. A mě se to podařilo.
Odjakživa jsem byla zatížená na malé a oplácané kluky. Postava mi byla šumák, protože tihle týpci žádnou srandu nikdy nezkazí. Snad právě proto, že byli takoví, jací byli.
Tomáš měřil metr devadesát a vážil přes metrák. Kamoška pokušitelka: Marťo, to je přesně tvůj typ !!
Na to,že docela dost fyzicky makal na zahradě a mel vcelku dost pohybu, to bylo nepochopitelné.Pak jsem přišla na to, proč tomu tak je. Ale hezky popořádku.
Jednou v zimě slovo dalo slovo a kamarádka mezi řečí že by mě Tomáš chtěl někdy potkat. Já na to proč ne . Bylo asi mínus pět, já sebou na rande táhla třisettránkovej botanickej atlas. Tomáš byl botanik, teda přírodovědec každým coulem tak jsem si říkala, že by se mu mohl líbit. Na atlas ani nedošlo.

Blíží se hodina srazu, schválně to narafičím hned u práce, kancl je nedaleko co kdyby.
Nebyl by tu ani první ani poslední.
Stojím u prodejny s hudebními nástroji. Najednou vidím velkou červenou, co červenou, přímo rudolící kouli, jak se valí ke mě. Tomáš.
Podá mi ufuněně ruku a představí se. Nevěřím vlastním očím, kopec mu dal dost zabrat. Navrhuji si v klidu sednout na čaj nebo pohár na Šilingrák, kde je menší kavárna. Mám to tu ráda. Je to takové komorní prostředí.
Tom souhlasí. Vypadá teda děsně, modré oči mu mžourají za upocenými brejličkami.
Ale je fajn. Hezky se s ním povídá.Jeho váha i vzhled mi už tak nevadí, jsem ráda že přišel.
Večer pomalu uběhne a máme se rozloučit, načež mi zjihle a nejistě navrhne, že tu má auto, zda se nechci projet na Hády. Okej tak jo. Je už pozdě večer, ale nám je fajn povídáme si o všem možném. Hlavně o práci. Ptá se, proč jsem odešla z výzkumu a také zda bych ho nechtěla navštívit v jeho kanceláři. Souhlasím že tedy příště.
Domů přijedu celá nadšená z nového kamaráda a s bonusem botanika.
Co víc si přát? A tak jsme spolu začali chodit Nevídané. Večerní projíždky na přehradu. Bobravu Hády se staly samozřejmostí.Auto kdesi pod kopcem, já boty na patnácticentimetrovém podpatku.Ve srázu chytající se každého stébla. Ale dala jsem to.

Živě si vzpomínám, jak se Tom při jedné  tradiční procházce okolo Bobravy kdesi v poli náhle zastavil a dělal Š-Š-Š.  Na moji zvědavou otázku co to jako má znamenat odvětil, Miláčku, bývají tady občas divoký prasata, tak je odháním./To vás fakt uklidní/.

A vysvětlení, proč  byl tak kyprých tvarů když dřel denně na zahradě a shodil třeba jen kilo ?Pár měsících po pětihodinové zdravotní botanické vycházce : Víš já mám večer hroznej hlad, tak se nacpu kilem uzenýho a zapiju to litrem rumu. Jinak bych asi neusnul. Jo a nejlepší jsou prej cibulový brambůrky. Na to fakt nejde nic říct.

Tom byl skvělý společník.
Jednou říká, pojď ke mě do kanclu na kávu. Dobře. Mráz byl jako prase snad mínus deset. Projdeme vrátnicí, kde se spícímu vrátnému klimbá v klíně flaška vodky. Paráda to za mě tehdy tady nebylo. Tom, že kdyžtak jsem jeho studentka na doučko.
No rozhodně bys mě doučil něco jinýho. 
A to fakt už nepotřebuju :-)

Vcházíme do rozehřátého kanclu, kde Tom schválně ještě zvedne topení, Já v bílém tlustém roláku se začínám potit tak jde brzo dolů. /Rolák/.
Tom mi ukazuje nějaké fotky samozřejmě z botanické výpravy v Bulharsku a Rumunsku.
Pak mě zavede do tří mega skleníků se slovy vyber si co chceš!/ Ale Tomášku, neříkej dvakrát /.
/ Chápete? Takhle se mi dělá radost!!!//
Chvilku váhám, jako s prázdnou fakt odejít nechci. Něco jsme se tu dřív nadřela a tak bych ráda sladkou odměnu.
Nakonec po přemlouvání vyberu růžový abutilon, který mi vydrží sedm let.
Kdyby mu přepečlivý tatínek tenkrát nezkrátil kořeny, mám ho asi dodnes.
Ptáte se na sex? Ale vždyť jsem vám říkala, že chodím s botanikem :-)))

Autor: Martina Pazourová | sobota 23.3.2019 12:31 | karma článku: 28,55 | přečteno: 3848x
  • Další články autora

Martina Pazourová

Seznamte se, Hepatica nobilis

Není mnoho bylinek, které by se mohly pyšnit tak něžným květem, jako právě tato, jaterník podléška. Nejvíce fialové květy, mohou být i růžové, ale dokonce i bílé, v závislosti na prostředí, zdobí a zároveň léčí, je ale chráněná.

30.3.2024 v 9:55 | Karma: 12,01 | Přečteno: 255x | Diskuse| Fotoblogy

Martina Pazourová

Po dešti......

Nenapadá mě nic jiného, než text písně paní Judity Čeřovské.Foto Nikon D 70. Jo, a dalo to docela fušku :-)

25.3.2024 v 23:00 | Karma: 13,38 | Přečteno: 241x | Diskuse| Fotoblogy

Martina Pazourová

Střípky z bleduliště

Bledule mám doma asi tak tři. Z původních šesti, které mi přes zimu zredukoval krtek.Proto jsem byla v bledulišti na vysočině jak Alenka v říši divů. Letos už potřetí, tentokrát po vydatném týdenním dešti, kdy jsem si otestovala

22.3.2024 v 22:25 | Karma: 14,98 | Přečteno: 247x | Diskuse| Fotoblogy

Martina Pazourová

Fialoví chlupáčci

Tak jsem se tam konečně po roce, který nebyl jednoduchý a tudíž málo času, dostala. Jsem za to moc vděčná, protože cestou jsem potkala i moc prima paní, se kterou jsme si parádně popovídaly.V kombinaci s fialovými květy prima den

21.3.2024 v 20:00 | Karma: 19,27 | Přečteno: 440x | Diskuse| Fotoblogy

Martina Pazourová

Když je focení zábava

Potřebujete k tomu jen tři věci : Dobrou náladu, pokud možno zajímavé prostředí a hezčí exteriér než je moře /a samozřejmě naše louky a lesy/ neznám, fotogenickou modelku a v neposlední řadě kvalitní foťák, pak už to jde samo.

31.7.2023 v 19:25 | Karma: 10,21 | Přečteno: 289x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schvaluje vláda

24. dubna 2024  5:25

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 195
  • Celková karma 14,91
  • Průměrná čtenost 606x
Sbírám  kytky  a chlapy :-))) https://www.facebook.com/martina.pazourova

 

Miluji češtinu a její slovní podoby. Ráda píši fejetony, o čemkoliv a nejen do šuplíku.Tvořím fotoblogy a koláže z fotek, náměty leží doslova na zemi.Moc ráda fotím a pěstuji květiny, zejména růže- to je můj život :-)

https://www.facebook.com/martina.pazourova

Fytotechnička,  pokladní i makléřka, pojišťovací agentka  vášnivá fotografka a  nákupčí banerové i nebanerové reklamy, která ráda  píše.O čemkoliv.

Vytrvalá hráčka na nervy, nezávislá  GLOSÁTORKA,    nyní BLOGERKA ve volném čase - v životě velmi vnímavá pozorovatelka ..ovšem nejvíce  zarytá zahradnice a bylinkářka .Muže vnímám jako osobnost, mám ráda inteligentní humor pana Šmoldase, pořad NA STOJÁKA- pana Tomeše.   Musíte mě číst mezi řádky..Přátele se neměří kvantitou, ale kvalitou. Jak to říkala ta  babička  ve známé pohádce Sůl nad zlato:  

Já jsem všudezdejší :)

 

Seznam rubrik