Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

A hlavně ty hnědý podšálky:-)

Je docela štěstí narazit v práci na kolegu, který s vámi sdílí kancelář a je na stejné vlně jako vy a hlavně má smysl pro blbinky v pracovní době, jako vy. Já to štěstí měla v podobě nového kolegy, který byl navíc bisexuál, neměl 

 

čístý trestní rejstřík a přesto okouzlil vedení firmy tak, že ho hned vzali. Prý se má dát každému šance .

To že si později zadělala firma na velký problém a narazila zároveň na profláklého tuneláře, nikdo netušil , až na mě. 
Ale o tom psát nechci, moje vzpomínka je spíš ta z té lepší stránky. 
Michal byl bezdomovec a už ráno na mě čekával před prací, protože klíče jsem měla jen já . Někdy si pěkně počkal, protože jsem notorický spáč, když jsem byla v kanclu dřív, zazvonil si dole a ve sluchátku byl slyšet jen řev VAŘ KAFE.

Michal mě rozhodně nešetřil. 
Vtipné bylo, když jsem telefonovala a Michal na mě vykoukl z koje přede mnou a začal deklamovat známý rozhovor Evičky a úchylného bytného . "Evičko já si jenom šáhnu, pojdte na vínečko mám bílé. "

Měl hlas úplně jak ten úchyl z flmu Bony a klid.Tak to už jsem nevydržela smíchem , vyprskla, výborné bylo, že ve sluchátku chudák ředitel společnosti absolutně nechápal, co se u nás děje.Jak říká pan Donutil,to už je jen na odchod do šatny.
Michal nosil denně kšiltovku a možná v ní i spal, paradox- neměl vlasy. bez kšiltovky zkrátka ani tuk. Jednou na popud mojí mamky. že tam má pod ní vytetovaný číslo z krimu, jsem mu ji lehce nadzvedla a následoval řev P...o  co děláš, okamžitě to vrať zpět, vysvětlila jsem za jeho nehorázného řevu, co mě k tomu vedlo načež Michal argumentoval slovy: Tvl to mají jen v koncentráku ty čísla néééé??
Poránu mě třeba čekávalo u koje překvápko v podobě dvacetiletého kluka.. Michal objasnil slovy :To je jen Mates, toho si nevšímej.
Mezi Michalovy oblíbené hlášky patřily zejména ty o hnědých podšálcích to jsme vždycky sázeli na to, kdy se firemní lordsvo vrátí z oběda:Tak kolik jim dáme ? Dáme patnáct. Patnáct? Víš jaký jsou u záchodů fronty, ty Karle dáme jim dvacet, dvacet?? Já bych jim dal pětadvacet.Taky občas zničeho nic zařval JE TO REBEL.
Pak nás šéf vezl před vánocemi na firemku a měl naložit nás s Michalem- ráno v osm sms: Nechrň de se chlastat. Za pět minut další: Marto koukni z okna.Tam pár metrů od baráku Michal v kšiltovce. Aniž bych mu někdy sdělila kde bydlím.
Michal nás obral svojí chytrosti nebo možná blbostí o dvě stě tácků. vyfasoval pět let, protože před tím ještě řádil u konkurence  vytunelovanými pěti miliony. Nikdo byste to do něj neřekl, byl to profík v komunikaci  a naprosto skvělý obchodník, od něj by se dalo učit!
Tím, že zmákl psychologii firmy a jednotlivé vztahy mezi lidmi, mohl dotáhnout dokonce svůj záměr, který mu vyšel. Dokonce se naháněl půl roku s poldama a dělal si z nich srandu. Mě ke konci než ho našli psal mejly ve stylu TY benga jsou fakt vypatlaný Ty /ženský pohlavní orgán/ já se snad půjdu udat sám! 
Když ho vedli v poutech od soudu, prý vzkazoval  šéfům, a pozdravujte Martinu :-)
No nemám já pestrej život ?

Autor: Martina Pazourová | sobota 10.2.2018 19:33 | karma článku: 16,43 | přečteno: 937x
  • Další články autora

Martina Pazourová

Seznamte se, Hepatica nobilis

Není mnoho bylinek, které by se mohly pyšnit tak něžným květem, jako právě tato, jaterník podléška. Nejvíce fialové květy, mohou být i růžové, ale dokonce i bílé, v závislosti na prostředí, zdobí a zároveň léčí, je ale chráněná.

30.3.2024 v 9:55 | Karma: 12,01 | Přečteno: 255x | Diskuse| Fotoblogy

Martina Pazourová

Po dešti......

Nenapadá mě nic jiného, než text písně paní Judity Čeřovské.Foto Nikon D 70. Jo, a dalo to docela fušku :-)

25.3.2024 v 23:00 | Karma: 13,38 | Přečteno: 241x | Diskuse| Fotoblogy

Martina Pazourová

Střípky z bleduliště

Bledule mám doma asi tak tři. Z původních šesti, které mi přes zimu zredukoval krtek.Proto jsem byla v bledulišti na vysočině jak Alenka v říši divů. Letos už potřetí, tentokrát po vydatném týdenním dešti, kdy jsem si otestovala

22.3.2024 v 22:25 | Karma: 14,98 | Přečteno: 247x | Diskuse| Fotoblogy

Martina Pazourová

Fialoví chlupáčci

Tak jsem se tam konečně po roce, který nebyl jednoduchý a tudíž málo času, dostala. Jsem za to moc vděčná, protože cestou jsem potkala i moc prima paní, se kterou jsme si parádně popovídaly.V kombinaci s fialovými květy prima den

21.3.2024 v 20:00 | Karma: 19,27 | Přečteno: 440x | Diskuse| Fotoblogy

Martina Pazourová

Když je focení zábava

Potřebujete k tomu jen tři věci : Dobrou náladu, pokud možno zajímavé prostředí a hezčí exteriér než je moře /a samozřejmě naše louky a lesy/ neznám, fotogenickou modelku a v neposlední řadě kvalitní foťák, pak už to jde samo.

31.7.2023 v 19:25 | Karma: 10,21 | Přečteno: 289x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Rozepře o důchodové reformě i ústavní žaloby. Mluví stínová vláda hnutí ANO

25. dubna 2024  10:15,  aktualizováno  10:34

Přímý přenos V atriu Poslanecké sněmovny probíhá tisková konference stínové vlády hnutí ANO. Poslanci zřejmě...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum, oznámila TOP 09

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  10:15

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

Družku bil, přeřezal jí šlachy. Soud muži za dlouhodobé týrání potvrdil devět let

25. dubna 2024  8:49,  aktualizováno  10:13

Olomoucký vrchní soud zamítl odvolání Tomáše Heráka ze Šumperska, kterému krajský soud za...

SOCDEM žene Paroubkovu suverenitu k soudu. Žádá její vyřazení z voleb

25. dubna 2024  10:13

Sociální demokracie (SOCDEM) tvrdí, že koalice ČSSD, kterou ministerstvo vnitra zaregistrovalo pro...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 195
  • Celková karma 14,91
  • Průměrná čtenost 606x
Sbírám  kytky  a chlapy :-))) https://www.facebook.com/martina.pazourova

 

Miluji češtinu a její slovní podoby. Ráda píši fejetony, o čemkoliv a nejen do šuplíku.Tvořím fotoblogy a koláže z fotek, náměty leží doslova na zemi.Moc ráda fotím a pěstuji květiny, zejména růže- to je můj život :-)

https://www.facebook.com/martina.pazourova

Fytotechnička,  pokladní i makléřka, pojišťovací agentka  vášnivá fotografka a  nákupčí banerové i nebanerové reklamy, která ráda  píše.O čemkoliv.

Vytrvalá hráčka na nervy, nezávislá  GLOSÁTORKA,    nyní BLOGERKA ve volném čase - v životě velmi vnímavá pozorovatelka ..ovšem nejvíce  zarytá zahradnice a bylinkářka .Muže vnímám jako osobnost, mám ráda inteligentní humor pana Šmoldase, pořad NA STOJÁKA- pana Tomeše.   Musíte mě číst mezi řádky..Přátele se neměří kvantitou, ale kvalitou. Jak to říkala ta  babička  ve známé pohádce Sůl nad zlato:  

Já jsem všudezdejší :)

 

Seznam rubrik