Nezařazené

Martina Pazourová

Po dešti......

Nenapadá mě nic jiného, než text písně paní Judity Čeřovské.Foto Nikon D 70. Jo, a dalo to docela fušku :-)

25.3.2024 v 23:00 | Karma článku: 12.40 | Přečteno: 212 | Diskuse

Martina Pazourová

Střípky z bleduliště

Bledule mám doma asi tak tři. Z původních šesti, které mi přes zimu zredukoval krtek.Proto jsem byla v bledulišti na vysočině jak Alenka v říši divů. Letos už potřetí, tentokrát po vydatném týdenním dešti, kdy jsem si otestovala

22.3.2024 v 22:25 | Karma článku: 14.66 | Přečteno: 232 | Diskuse

Martina Pazourová

Fialoví chlupáčci

Tak jsem se tam konečně po roce, který nebyl jednoduchý a tudíž málo času, dostala. Jsem za to moc vděčná, protože cestou jsem potkala i moc prima paní, se kterou jsme si parádně popovídaly.V kombinaci s fialovými květy prima den

21.3.2024 v 20:00 | Karma článku: 19.04 | Přečteno: 419 | Diskuse

Martina Pazourová

Když je focení zábava

Potřebujete k tomu jen tři věci : Dobrou náladu, pokud možno zajímavé prostředí a hezčí exteriér než je moře /a samozřejmě naše louky a lesy/ neznám, fotogenickou modelku a v neposlední řadě kvalitní foťák, pak už to jde samo.

31.7.2023 v 19:25 | Karma článku: 10.21 | Přečteno: 287 | Diskuse

Martina Pazourová

Střípky od moře- Crikvenica

Znáte to, naplánujete si den volna a on jak na potvoru skoro celý proprší. Po několika strávených hodinách v kavárně se počasí umoudřilo- stal se zázrak, vylezlo sluníčko, takže jsme nakonec stihly i koupání. Voda jako kafe.

31.7.2023 v 11:45 | Karma článku: 14.40 | Přečteno: 414 | Diskuse

Martina Pazourová

Růžový fotoblog

Jako každý rok touto dobou se celá naše zahrádka promění v jeden voňavý růžový prales. Tatínek chudák trpí, protože je to hlavně jeho zásluha stříhání na jaře a na podzim. A výsledkem je pár voňavých fotek, pro hezký den!

6.7.2023 v 11:46 | Karma článku: 14.39 | Přečteno: 239 | Diskuse

Martina Pazourová

Rozkvetlá louka mezi paneláky

Dva týdny jezdím kolem tramvají do práce a modlím se, ať mi ten nádherně rozkvetlý pruh nepokosí.Konečně.Den jako korálek a přání splněno.Pokochejte se také, jaký máme v Brně kousek nádherné přírody.U silnice. Mezi paneláky.

24.6.2023 v 12:00 | Karma článku: 16.76 | Přečteno: 364 | Diskuse

Martina Pazourová

Příroda ve městě

Kdo by to byl řekl, že se ve velkém městě najde květ máku či šípkové růže.Foceno přímo u tramvajové zastávky v Brně, lidi po mě koukali, ale já je nevnímala a fotila a fotila,ještě je tam po mě v té trávě cestička. Canon eos d 250

6.6.2023 v 16:00 | Karma článku: 13.20 | Přečteno: 210 | Diskuse

Martina Pazourová

Na skok v arboretu aneb Něžná krása kosatců

Moje babička také pěstovala kosatce, ovšem to, co jsem viděla v arboretu Mendelovy univerzity na výstavě, předčilo veškeré moje očekávání. Nepřeberné množství barev byla opravdu pastva pro oči a relax v dnešní uspěchané době.

6.6.2023 v 10:00 | Karma článku: 15.10 | Přečteno: 229 | Diskuse

Martina Pazourová

Můj nejdražší bonbon v životě

....a posléze vypadená plomba v pátek večer a v sobotu i rozlomená korunka i se zbytkem zubu, .. je to sice v ....., ale má to svoje pozitiva. Aneb takto začíná moje první asi ze 150 budoucích návštěv.

10.5.2023 v 7:33 | Karma článku: 12.37 | Přečteno: 403 | Diskuse

Martina Pazourová

Také v tom vidíte hvězdnou oblohu ?

Tyhle světýlka jsem si hned zamilovala. Ve dne jsou úplně obyčejná, ale sotva zahradu přikryje černočerná tma, vyběhnu v teplákách s foťákem a začnou vznikat zvláštní fotky. Canon eos 250 D.

23.1.2023 v 14:54 | Karma článku: 12.66 | Přečteno: 233 | Diskuse

Martina Pazourová

Milé jaro, ještě vydrž!!

Sníh- kdo by to byl řekl, už jsem pomalu přestávala doufat, že ještě vyběhnu s fotákem zvěčnit to bílé andělské nadělení. A přece. Probuzení do bílého rána, ale v dálce někde švitoří skřivan a pod tíhou sněhové peřinky už

23.1.2023 v 7:10 | Karma článku: 11.09 | Přečteno: 150 | Diskuse

Martina Pazourová

Kouzla se sněhem

Naše staré retro ozdoby, na některých už zapracoval zub času, ale i tak jsou pořád moc krásné.Foto Canon eos d 250.

25.12.2022 v 12:32 | Karma článku: 14.14 | Přečteno: 245 | Diskuse

Martina Pazourová

Trošku té sněho-ledové vánoční pohody

Čekal v lednici rok na sníh.To bylo řečí, že není kam dát špenát. Myslím, že čekání se mu- vyplatilo a trpělivost sníh přinesla :-P Foto Canon eos 250 dé.

25.12.2022 v 11:30 | Karma článku: 9.60 | Přečteno: 160 | Diskuse

Martina Pazourová

S motýlem na zádech aneb Vítejte v karibském ráji

Podzim- období plískanic a nevlídného počasí svádí spíše k posezení u teplého čaje a knihy, já bych vás ale přesto moc ráda pozvala na jedno kouzelné místo v centru Brna, které se stalo rájem nejen pro mnoho druhů vzácných

28.11.2022 v 7:33 | Karma článku: 10.26 | Přečteno: 212 | Diskuse

Martina Pazourová

Tak jako slunečnice ....

Zázrak. Konečně mi vykvetly jiné než žluté. Asi tak z patnácti pytlíků různých barev.Já nedočkavka netrpělivá obecná otvírala okvětní lístky s nadějí, že vytoužená barva tentokrát nezklame, no a zase ta žlutá. Až jednou :P

9.9.2022 v 23:44 | Karma článku: 14.59 | Přečteno: 295 | Diskuse

Martina Pazourová

Pernštejnské zahrady Aneb Jak se budí princezny ?

Když si pan režisér Vorlíček vybíral místo natáčení pohádky O šípkové Růžence, určitě nemohl udělat líp. Nádherný hrad Pernštejn a co teprve jeho upravené zahrady! Jako desetiletá jsem s mamkou byla na zájezdě a v paměti mi doteď

2.7.2022 v 23:49 | Karma článku: 13.99 | Přečteno: 295 | Diskuse

Martina Pazourová

Dáte si se mnou zmrzku ?

Počkej zastav, to si musím vyfotit. Můj společník, se kterým jsem se vydala na auto foto výlet na Pernštejn, málem strhl volant. To je úžasný a hezký !! Kříčela jsem nadšením v autě. Postavička gejši a pejska vzhlížícího k ní, mi

27.6.2022 v 22:20 | Karma článku: 14.22 | Přečteno: 492 | Diskuse

Martina Pazourová

Pro makovou panenku

V makovém ráji u Vyškova by měl co dělat i motýl Emanuel. Tak dlouho jsem chtěla tu neskutečnou červenou a bílou nádheru vidět na vlastní oči, až se mi to fakt splnilo. Měla jsem právě ten den narozeniny,Canon 250D.

26.6.2022 v 0:07 | Karma článku: 18.80 | Přečteno: 426 | Diskuse

Martina Pazourová

Bledule, kam se podíváš

Máme u nás v republice ale nádherná místa, což ? Jedno takové kouzelné místo, kde se sklánějí bílé zvonečky nad potůčkem, jsem si přála navštívit už dlouho.Zkrátím to,jela jsem si prostě nafotit bledule. Canon ixus 145

25.3.2022 v 23:10 | Karma článku: 17.74 | Přečteno: 424 | Diskuse
Počet článků 194 Celková karma 15.36 Průměrná čtenost 601

Sbírám  kytky  a chlapy :-))) https://www.facebook.com/martina.pazourova

 

Miluji češtinu a její slovní podoby. Ráda píši fejetony, o čemkoliv a nejen do šuplíku.Tvořím fotoblogy a koláže z fotek, náměty leží doslova na zemi.Moc ráda fotím a pěstuji květiny, zejména růže- to je můj život :-)

https://www.facebook.com/martina.pazourova

Fytotechnička,  pokladní i makléřka, pojišťovací agentka  vášnivá fotografka a  nákupčí banerové i nebanerové reklamy, která ráda  píše.O čemkoliv.

Vytrvalá hráčka na nervy, nezávislá  GLOSÁTORKA,    nyní BLOGERKA ve volném čase - v životě velmi vnímavá pozorovatelka ..ovšem nejvíce  zarytá zahradnice a bylinkářka .Muže vnímám jako osobnost, mám ráda inteligentní humor pana Šmoldase, pořad NA STOJÁKA- pana Tomeše.   Musíte mě číst mezi řádky..Přátele se neměří kvantitou, ale kvalitou. Jak to říkala ta  babička  ve známé pohádce Sůl nad zlato:  

Já jsem všudezdejší :)